23 Mart 2016 Çarşamba

O'Juvi Elysium Parfüm


Merhabalarr 
Bugün size O'juvi markasının Elysium parfümünü tanıtıcam vanilya sevenler buraya 
İlginç olan firmaya vanilyalı kokular sevdiğimden bahsettim ve bunu gönderdiler gerçekten vanilya kokuyor fakat sitesinde ki ürün açıklamasında Elysium un çiçek koktuğundan bahsediliyor aslında evet hafif tatlı bir çiçek kokusuda mevcut ama bariz bir vanilya kokusuda var gerçekten kokuya bayıldım
Ojuvi bir Türk markası gerçekten böyle güzel işler çıkarmamız harika 
Her zevke göre kokular var mutlaka sitesine göz atın derim 

Fiyatlarıda gayet makul kesinlikle bakmanızı öneririm

Gayet kalıcı ilk 4 saat buram buram kokuyor daha sonrasında kullanan alışıyor ama halen çevremize kokuyormuş bu test edildi onaylandı :)

Eğer şekerli hafif çiçeksi ve vanilya baskın bir koku seviyorsanız Elysium size göre:)

3 yorum:

  1. Rengi de çok dikkat çekici :)

    YanıtlaSil
  2. bunu denemedim ama kokladım hakikaten çiçek kokuyordu ..

    YanıtlaSil
  3. Nerden kokladiniz acaba ? Ben de denemeden almak istemiyorum .

    YanıtlaSil