14 Ağustos 2015 Cuma

COSMETİCA 12. YILDÖNÜMÜ İNDİRİMİ


Merhabalarr 
Bugün sizlere bi haberim varr mutlaka bir çok kişi duymuştur ama duymayanlar içinde yazmak istedim :) http://www.cosmetica.com.tr/
Cosmetica 12. Yıldönümlerini muhteşem bir indirimle taçlandırıyorlar bu indirim ayın
9undan 31 ine kadar devam edicek öyle güzel indirim olmuş ki hem ben bir çok şey aldım hemde bu hediyeler beni ayrıca mutlu etti hemen neler gelmiş bir inceleyelim :)
Niveadan bu seri gelmiş ıslak mendili muhteşem zaten, temizleme suyu gayet başarılı ben normal makyaj temizlemede de kullanıyorum duşta kremi henüz kullanmadım
Bioblas şampuan , çok merak ediyorudum deneyeceğime mutluyum
Bi tarafı törpü diğer tarafı tırnak eti tenizleyicisi ben ona yalancı manikür diyorum :D çok iş görüyor maniküre uzun zaman ayıramıyanlar için ideal ve tırnak makası çok güzel kesiyor denedim ;)
Rt fırçalara oldum olası bayılırımmm expert fırçam yoktu buffing olduğu için almamıştım ama aralarındaki farkı merak ediyordum bence expert tam joker bi fırça buffingde daha çok bronzer ve fondoten sürümünü seviyorum. Hiç ecotools fırçam yoktu denemek için harika oldu bu;)
Ve birde garnierin pembe puantiyeli çantası vardı onu ayrıca çekmeyi unutmuşum ilk fotoda var ama oda gayet kullanışlı bir çanta :) 
Bu güzellikler için cosmetica ya çok teşekkür ediyorum mutlaka sizde yakınınızdaki bi cosmetica mağazasına uğrayın yada http://www.cosmetica.com.tr/ linkinden göz atın güzel İNDREAM leri kaçırmayınn 


1 yorum:

  1. Ben de böyle bol hediyeli alışverişlere bayılıyorum yaaa :)
    Güle güle kullan <3 <3 <3

    YanıtlaSil