8 Temmuz 2015 Çarşamba

TURUNCU KASADAN GELEN GÜNEŞ KORUMASI (Roc Soleil Protexion spf 30)

Merhabalarrr 
Geçenlerde turuncu kasadan harika bir hediye geldi:) turuncu kasa hertürlü dermokozmetik yelpazesine sahip bir dermokozmetik satış sitesidir. İnanılmaz güzel markaları ayağınıza kadar getirir çok güzel indirimleri bulunuyor sizde eğer gözünüze kestirdiğiniz bi dermokozmetik ürün varsa turuncu kasaya bakmadan geçmeyin http://www.turuncukasa.com/
Bana bu harika çok da merak ettiğim bir ürün olan Roc un anti ageing hemde 30 spf barındıran güneş koruycu spreyi göndermişler çok teşekkür ediyorum turuncu kasa http://www.turuncukasa.com/

Bu ürüne bakmak istersiniz diye linkini eklemek istedim 


http://www.turuncukasa.com/roc-soleil-protection-anti-ageing-spray-spf-30-150ml-46758?search_query=roc+g%26uuml;nes&results=32


Ben bu ürünü çok severek kullanıyorum roc gibi kaliteli yüzlerce markayı barındıran turuncu kasa gerçekten her aradığımızı hemde indirimleri ile bize sunuyor

Size biraz roc dan bahsetmek istiyorum ben spreyini direk yüzüme uyguladığımda çok fazla geliyomuş gibi geliyor bana çok daha az miktar kullanmak için az bir fısla elime uygulayıp cildime uyguluyorum sonrasında buda hem ürün istafından kurtarıyor beni diğer türlü tek fıs belli bir bölümde kalıyor gibi geliyor 
Koruması muhteşem ben aşırı beyaz olduğum için asla cildim güneşte kaldığında kızarmadı 
150 ml çok bereketli yapısı bildiğiniz yağ şeklinde

Sizde dermokozmetik en kaliteli dermokozmetik ürünleri en uygun fiyatlarda ve kampanyalarda bulmak isterseniz mutlaka 
 Sitesine göz atın :) çok teşekkürler TURUNCU KASA :) 




1 yorum: