6 Temmuz 2015 Pazartesi

OLESA DERMOKOZMETİK ELİLE Losyon,Temizleme Kremi,Yüz Yıkama Jeli

Merhabalaaarrr
Bugün sizlere bir süredir kullanmış olduğum bu güzel seriden bahsedicem, olese dermokozmetik tarafından bana hediye gelen bu ürünleri gerçekten çok sevdim kullanımları ile birlikte neler olduğuna bakalım ürünlerin 

İlk olarak yumuşatıcı ve nemlendirici losyonu anlatmak istiyorum
Bu losyondaki en önemli özellik içeriğinde hyalüronik asid barındırması bu da cildin herzaman nemli kalmasına yardımcı oluyor bu harika bir özellik ve bu ürün kaşıntı ve tahrişlerde çok etkiliymiş bu tür bi şikyetle kullanmadım ama neminden çok memnunum gerçekten uzun süreli bir nem verdi cildime bu üründe tek sevmediğim özellik kokusu bana çok hitap etmedi sanki ilk sürünce ama daha sonra koku yok oluyor zaten ve inanılmaz bi yumuşaklık devam ediyor 
İçeriğinde çok kuvvetli nemlendirici ve besleyici yağlar bulunuyor bu özelliğibi çok sevdim hassas ciltlerinde tercih edebileceği bir losyon kesinlikle 
Pompalı sistemi var çok kullanışlı 
Günlük kullanım için ideal keşke içinde spf barındırsa ne güzel olurdu

Şimdi temizleme kremini anlatmak istiyorum büyük rahatlık sağlıyor bu temizleme kremleri 

Kuru ve karma ciltler için ideal olan bu temizleme kremini çok sevdim benim cildim yağlıya dönük karma cildime iyi geldi
Kullanımına gelirsek ben ilk olarak bi pamuğa bu kremden sürüp cildime uyguluyorum ve makyajımı bu kremke temizliyorum ardından su ile duruluyorum ve hem temizlenmiş hemde yumuşacık olup tüm nem ihtiyecını almış bir ciltle karşılaşıyorum
Kargoda biraz zedelenmiş yamulmuş köşesi ama allahtan çatlama kırılma dökülme olmamış :)

Şimdi de yüz temizleme jelini anlatmak istiyorum 
Yağlı ve akneye meyilli ciltler için yıkama jeli işte burda beni ilgilendiriyor neden derseniz ara ara yanak kısmımda sivilce çıkabiliyor :/ allahtan bu aralar çıkmadı hiç ama çıkmaması içinde mutlaka akne karşıtı temizleme ürünlerini kullanmam gerek ve o ürünlerden biride işte burda :)
Bildiğiniz yıkama jelleri gibi ama en büyük farkı akne olmaması için uğraşan bi jel bu ve siyah noktalarada etkili hem oluşmasını engelliyor hemde mevcut olan siyah noktaları yok etmeye çalışıyor ve bu konuda gerçekten başarılı 

Çok az bir miktar bile yeterli oluyor kullanımda 
Bu tarz ürünleri mutlaka düzenli kullanmak gerektiğine inanıyorum ben o şekil anca faydasını görürüz bence 
Sabunları henüz kullanmadım kullanınca paylaşmak isterim 

Eğer sizde bu ürünlere sahip olmak isterseniz 
http://www.olesa.com.tr/ adresinden ulaşabilirsiniz 
Ve instagramda @olesa_dermokozmetik adresinden yenilikleri takip edebilirsiniz 
Teşekkürler olesa dermokozmetik 

Olumlu yönleri: seri cilt için herşeyi düşünmüş ve gerçekten hassas ciltlerinde kullanabileceği ürübler en başta dermokozmetik olması mükemmel bence

Olumsuz yönleri: biraz kokularına alışamadım ama asla kötü kokmuyorlar 

Fiyatı: siteden bilgi alabilirsiniz çünkü bende bilmiyorum fiyatlarını 





3 yorum:

  1. olesa dermokozmetik ilk kez duyuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar çok marka var hala duymadığımız bilmediğimiz :-))

    YanıtlaSil
  3. Olésa Türk menşeili bir firma, ürünlerini yalnızca eczanelerde bulabiliyorsunuz. Doktorlar da reçete ile yazıyorlar. Bir kaç tane daha ürünü var diye biliyorum. Ben de dermotolog önerince araştırmıştım =)

    YanıtlaSil