11 Temmuz 2015 Cumartesi

MİCROPEDİ İLE PÜRÜZSÜZ AYAKLAR


Merhabalarrr
Bugün sizlere büyük kolaylık göstericek özellikle yaz aylarında bize büyük kokaylık sağlayan harika bir üründen bahsedicem muhteşem ayak bakımı yapan MİCROPEDİ 
Daha önce bir başka muadilini deneyip hiç memnun kalmadım ama micropediden inanılmaz performans gördüm ayakları tamamen pürüzsüz yapıyor 
Ben ayaklarıma çok özen gösteririm temizliğine bakımına kuru olmamasına her şekilde dikkat ederim. Oğluşum doğmadan önce haftada 1 pedikür günü yaparsım kendime ayak ponza taşlarıyla uğraşır dururdum bu yüzden ayda 1 anca fırsat bulurdum çünkü bebekli bir anne olarak her dakikam çok kıymetli herşeye yetişmek zorundayım, neyse ki bu büyük külfetten Micropedi sayesinde kurtulup ayak bakımımı 1 haftada yapar oldum çünkü o kadar kısa sürüyorki o kadar ile yarıyorki anlatamam 
Ürün yanında sonra temizlemek için minik bir fırçası var
İki kalem pil ile çalışıyor çıkışıda bu şekilde
Burdaki minik tuşu aşşa indirince pedi haznesini temizleyebiliyorsunuz rahatlıkla

Burdada çalışma tuşu mevcut yani kullanımıda çok rahat ben banyo sonrası uyguluyorum çünkü deriler iyice yumuşamış ve kendini atmak üzere bi halde oluyorlar kuru cildinize uygulamayı tavsiye etmem ya bir leğende su ile beklettikten sonra uygulayın yada banyo sonrası ozaman en güzel faydayı görürsünüz
Bu da MİCROPEDİ uygulanmış pürüzsüz ayaklarım :)

Bu güzel ürünü bana hediye eden Micropedi tr ye çok teşekkür ediyorum sizde micropedi almak isterseniz 
Watsons'larda eczanelerde kipa ve özdilek mağazalarında bulabilirsiniz ve 
http://www.micropedi.com.tr/ adresinden ulaşabilirsiniz 




1 yorum:

  1. Estetik cerrahi konusunda operasyonlar hakkında bilmek istediklerinizi yazarsanız yardımcı olmaya çalışabilirim, öncelikli önerim (hastalarımıza ön tavsiyemizdir ) psikolojik açıdan göğüs büyütme
    ya'da kepçe kepçe kulak estetiği vb operasyona kendinizi hazır hissetmenizdir.

    YanıtlaSil