12 Haziran 2015 Cuma

BALM OZON CİLT SERUMU (Ozonlanmış Zeytinyağı)

Merhabalarrr 
Size artıları saymakla bitmez eksileri 1 tane olan bir ürün anlatıcam balm ozon cilt serumu yani ozonlanmış zeytinyağı :) Ozonland Balm Ozondan bana hediye olan bu yağ gerçekten düzenli kullanımda çok işe yarıyor ve faydalarıda saymakla birmeyecek cinsten ve en güzel yönlerinden biri hamile ve bebekler bile kullanabilir ilk olarak kullanımını anlatarak sonra nelere iyi geldiğinden bahsetmek istiyorum
Temizlediğim cildime gece yatmadan sürüyorum ve sabah yıkıyorum ve gece boyu kokudan ölüyorum :D evet malesef bu ürünün tek kötü özelliği ozondan kaynaklı olan berbat koku ama zaten asıl faydada ozonun cilde iyi gelmesi o kadar faydası varki kokusunu umursamıyorsunuz belli bir kullanımdan sonra :))
Faydalarını bana göndermiş oldukları broşürde yazdığı için fotoğraflamak istedim
En güzel özelliklerinden biride yaşlanmayı geciktirmesi :) içeriğide gayet masum sadece ozonlanmış zeytin yağı kimyasal madde paraben vs vs hiç bir zararlı şey yok içinde
Gördüğünüz gibi birçok faydası var yaralardan cilt lekelerine siğillere ayak çatlaklarına hatta dişlere ben çok şaşırdım gerçekten faydalarına ben şuan için sadece yüzüme uyguluyorum ve gerçekten gözeneklerimi küçülttü cildime bi tazelik verdi kokusuna iyice alışırsam dişlerdede deniycem 

Birde buzdolabında saklarsak daha uzun oluyormuş ömrü 

Sizde balm ozonu denemek isterseniz 
İnstagramda @balmozon sayfasından yada www.balmozon.com adresinden ulaşabilirsiniz 

Olumlu yönleri : olumlu bir çok yönü bar en çokta yaraları tedavi özelliği cildi yaşlanmaya karşı koruması ve denemedim ama dişleri beyazlatması özelliğini sevdim 

Olumsuz özellikleri: sadece kokusu

Tekrar alırmıyım : kesinlikle 
 
Fiyatı : balm ozondan bana hediye olduğu için bilmiyorum ama öğrenirim 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder