25 Mayıs 2015 Pazartesi

MOSHOS GARDEN ARGAN ALOEVERA KİL MASKESİ


Merhabalaaarrr 
Bugün harikaaaa muhteşem bi maske ile karşınızdayımm moshos garden dan gelen güzel hediyelerden biride argan aloevera kil maskesiii muhteşem bi maske karma ve kuru ciltler için benim cildim karma grubuna girdiği için çok çok cildime yaradı 
Gelen diğer güzel hediyelerde burda onlarıda denedikçe yorumlayacağım 
Burdaki vaadleri arasında cildi temizleyip ölü hücrelerden arındırdığı nemlendirip ışıltılı bir cilde sahip olmamıza yardımcı olacağı var peki vaadleri yerine getiriyormu kesinlikle evet hatta moshosun kendi sitesinde bu maske ile ilgili bunlar yazıyor

''Ciltteki ölü hücreleri doğal kil ile temizler, içeriğindeki doğal yağ, bitki özleri ile cilde ışıltılı bir görünüm kazandırır. Fas’tan gelen organik argan, mucizelerine burada da devam ediyor. Yumuşacık, sağlıklı ve ışıltılı bir cilt için tüm gücü ile çalışıyor. Antibakteriyel kakule ise cildin rahatlamasına ve beslenmesine yardımcı oluyor. Keyfinize keyif katmak için mükemmel bir fırsat.''

Gerçekten harika bi maske cildimi yumuşacık yaptı nem dengesi üst düzeyde oldu 

Hemen kullanımını anlatmak istiyorum

Bi miktar maske alıp az bi miktar su ile karıştırıp cildinize uyguluyosunuz ve 10 dk kadar bekliyosunuz zaten 10 dk içinde maskenin rengi açılmaya başlıyor belli ediyor ama böyle kuruyan yüzü geren bi maske değil bu içinde argan yağı ve aloevera olduğu için katılaşmıyor bu arada mıshos garden ürünleri tamamen bitkisel bu açıdanda benim güvenimi kazandı

Maskenin kapağını açınca koruma görevi gören ince bi kapak daha karşımıza çıkıyor buda harika bi özellik maskenin akmasını engelliyor
Maskemiz klasik yeşil kil görünümünde kokusu biraz ağır zaten kil maskelerindeki o ağır kokuyu sevmiyorum
Gördüğünüz gibi katı ve yağlı kısım ben kullanımdan önce karıştırıyorum iyice 
Buda tende duruşu

Sizde moshos garden dan bu maskeyi almak isterseniz 
http://www.moshosgarden.com adresinden yada instagramda @moshosgarden adresinden ulaşabilirsiniz



Olumlu yönleri: doğru cilt tiplerinin kullandığı taktirde harika bi maske kuru cikt için nem, karma cilt için nem dengeleme özelliğine sahip

Olumsuz özellikleri: kokusu ve yağlı ciltler kullanamaz bence 

Fiyatı: indirimsiz fiyatı 60 indirimli fiyatı 36 tl

Tekrar alırmıyım: çok sevdim alınmıyacak gibimi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder