2 Mayıs 2015 Cumartesi

LE PETIT MARSEILLAİS DUŞ JELLERİ COSMETİCA


Merhabaaalaaarrr 
Bugünn sizlere harika 2 ürünü tanıtıcam cosmeticatr den hediye olan bu ürünlere baaa-yııılll -dııımmm ikisinide kullanıp öyle yorumlamak istedim ikisinide 2şer kez kullandım beklentimin üstünde çıktılar le petit marseiliais çok ünlü bi marka ve saolsun cosmetica tr sayesinde artık Türkiye'de böyle ithal ürünleri ülkemizde görmek büyük mutluluk ulaşımı kolay hale getirdiği için cosmetica tr ye çok teşekkür ediyorum
İlk olarak mandalina ve misket limonluyu anlatmak istiyorum inanılmaz ferahlatıcı insanın kendine gelmesini sağlayan bi koku hele yorgunken bu duş jelini kullanmak inanılmaz insanı dinçleştiriyo inanılmaz güzel kokularıyla ünlü olan le petit ürünleri gerçekten çok güzel kokuyo ve çok doğallar. Cildi nemlendirme ve besleme vaadleri sunuyor gerçektende cildi yumuşacık yapıyo bazı duş jelleri gibi cildi kurutmuyor bu konudada aferini kaptı benden. Bildiğiniz mandalina limon ağaçları arasında geziyomuş hissi uyandırıyor ben çok sevdim
250 ml çokta bereketli. Yazdığı gibi gerçek meyve özlerinden üretiliyor. Ne de güzel anlatmışlar dimi üretim aşamasını 


Pamuk ve gelincik sütü yok böyle iştah açıcı bi koku harikaa böyle yıkanırken iştahınızın açıldığını hissediyosunuz ferahlama değilde cilde bi yumuşama rahatlama hissi bırakıyor mandalina özlüye göre bu cildi daha çok yumuşatıyor sonrasında body buttera ihtiyaç hissetmiyosunuz ben bunuda çok sevdim kokusuda harika
Aynı şekilde 250 ml ve içerik burdada çok güzel anlatılmış

Yapıları
Üstteki mandalina misket limon alttaki pamuk ve gelincik sütü 
 

Ben bu duş helleri i çok sevdim ve ulaşımda kolaylık sağladığı için cosmetica tr ye çok teşekkür ediyorum sizde bu ürünlere ve birçok çeşitine ulaşmak isterseniz cosmetica tr ye ulaşabilirsiniz instagramda @cosmeticatr olarak geçiyor ürünleriniz 1 gün içinde elinizde oluyor 

Olumlu yönleri: harika kokan doğal üretilen duş jelleri

Olumsuz yönleri:ismi zor yazılıyo :D şaka bi yana birazcık kapakları zor açılıyor sanki :)

Tekrar alırmıyım: çok isterim 

Fiyatı: öğrenir öğrenmez yazıcam 

Ulaşım için www.cosmetica.com.tr den ve instagram hesapları olan @cosmeticatr den ulaşabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder