5 Nisan 2015 Pazar

WET n WILD Naked Truth Color Icon Eyeshadow E3951 ( Kahverengi Far Paleti)


İyi pazaarlaaaarrr 
Bu aralar kahverengi far paletlerine doymadım yasaklıyorum kendime bu tonlarda far almayı:D Ama çok güzeller günlük kullanımda çok seviyorum kahve tonlarda soft makyajlar yapmayı 
Bu palet çok uzun zamandır benimle ama çok sık kullanmamışım sanırım unutuyorum :)
İki açık tonundan memnun diilim ama kahveler güzel zaten şimdi görceksiniz kolumda swatchladım
Her far paletinde olduğu gibi bu da tozutuyor
Ama tonları gerçekten güzel orta ışıltılı sadece en alttaki ışıltılı diğerleri matımsı

2 küçük aplikatörü var ama sanırım kaybettim nerde olduğunu bilmiyorum zaten aplikatör sevmiyorum fırça kullanırım genelde 
En ortadaki koyu kahve ve yanındaki grinsi kahvemsi olan eyelid yazan farı çok seviyorum
1-2 sevmedim 3-4-5 süperler :) 
Açık olanlar çok daha fazla tozutuyor gördüğünüz üzere 

Olumlu yönleri: kahve tonlarda çok güzel bi far paleti

Olumsuz yönleri: 2 açık ton çok tozutuyo ve pigmentasyon ve kalıcılık kötü 

Fiyatı: tam hatırlamıyorum toplu bi alışverişimde aldım ama 16 diye hatırlıyorum

Tekrar alırmıyım: bitmez bitsede almam

2 yorum:

  1. kaç kat swatch yapıldı canım? wetn wild paletlerini genel olarak seviyorum ama bazıları pigmentasyon fakiri=) renkler yinede çok hoşmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık olan farlarda bi 5 kere geçmişimdir üstünden ama diğer kahve farlarda 2 kere filan geçmişimdir hatta yazımdada bahsettim açık farların pigmentasyonu çok kötü diğer kahveler çok güzel canım

      Sil