4 Nisan 2015 Cumartesi

NEUTROGENA Visibly Clear Pore & Shine Misket Limon Mandalina PEELİNG JEL


Merhabaalaaarrr 

Miss misss miss gibi limon ve mandalina kokan bir peelingle anlatımdayım :) 
Ben bu peelingde ferahlatma özelliğini çok seviyorum yüzünüzü yıkar yıkamaz o ferahlatıcı etkisi harika indirimdeyken 2 tane almıştım çok fazla yıkama jelim ve oeelinglerim olduğundan hemende bitiremiyorum
150 ml gayet gayet bereketli 
Vaadleri arasında gözeneklerin sıkışmasına yardımcı olduğu ve cildin çok iyi bi şekilde arınmasına yardımcı olduğu var 
Peki vaadlerini yerine getiriyormu? Ehh diyetim gözeneklerimde çok bi küçülme yaşamadım ama güzel arındırdığı doğrudur
Beyaz kremimsi bi yapısı var içinde minik minik yeşil tanecikler var 
Cildi yıkadıktan sonra sanki krem sürmüşsün gibi bir his bırakıyor o güzel ferahlıkla birlikte
Cilde uygulanmış hali 
Haftada 2-3 kere uygulamaya çalışıyorum 

Olumlu yönleri: güzel bi temizlik sağlıyor ve cildi çok güzel ferahlatıyor

Olumsuz yönleri: yıkadıktan sonraki kremi his

Fiyatı: 9.90 a almıştım

Tekrar alırmıyım: stoklu şuan :)

1 yorum: