6 Nisan 2015 Pazartesi

ESSENCE Eyeshadows (Göz Farları)


 

Merhabaaalaaarrr 
Bugün sizlere essencenin arkasında kodu numarası olmayan 2 far çeşitini tanıtıcam çok ilginçtir ki ne kod ne numara bulamadım açarkenki bantların altında yırtılan kudımlarda yazıyorsa bilemem ama ben essencenin göz farları başlığında anlatmaya karar verdim :)

İlk olarak sarılı yeşilliyi anlatıcam ben bu farı çok sevdim inanılmaz iyi pigmentliler çok güzel renk veriyorlar ve çok kalıcılarikisini bir arada kullanıp makyaj yapacağımı sanmıyorum ama ayrı ayrı makyajlarda tonlamalarda çok işime yarayacaklar ;) 
Işıltılılar
Gördüğünüz gibi arka kısmı ben kod numara göremedim 
Tende duruşları gerçekten çok iyi herzaman kullanılıcak far tonları olmasalarda bazı makyajlarda ayrıcalık yaratıcakları kesin

Gelelim diğer farımıza

Klasik siyah far diyeceksiniz ama o çok klasik farlardan değil pigmentasyonu düşük ama kalıcı yani şöyle oluyor günlük makyaj gölgelerinde inanılmaz işime yarayacak bas bas bağırmayan siyah bi ton bazı siyah farlar kömüüüüürr karası simm simm sim siyah oluyor mesela sleek paletindeki siyah öyle ama bu onun tam zıttı yani günlük için çok ideal çok bağırmayacak ama o ayarında gölgeyi verecek siyah:)

Mat yapılı
Numara kod yok :/ 
Bu 3 kere filan üstünden geçmiş halim böyle bi siyah farda lazımdı ama kömür karadı simsiyah biley arıyosanız çok beklentinizi karşılamaz

Olumlu yönleri: yeşil-sarının pigmentasyonu çok iyi çok kalıcı siyahta günlük için çok ideal gölge yapıyor ve çok kalıcı

Olumsuz yönleri: belirli bi kod bulamamış olmam :D 

Fiyatı : sanırım 6 tl

Tekrar alırmıyım: biteceklerini sanmıyorum

11 yorum:

  1. İkisinede bayıldım. Emeğinize sağlık 😆😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) beğenmenede sevindim hatta bazen indirime giriyor kaçırmamak lazım :)

      Sil
  2. Siyah çok güzel,diğeri de çok canlı!
    Öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım siyah gün içinde kullanıma çok uygun diğeride yardımcı far :) bende çok öptüm :*

      Sil
  3. sarı-yeşil olanın ismi brazilian sun, bende de var o.. diğerinin de adı arkadaki etiketin altında yazar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende brezilya bayrağına benzetmiştim zaten isabet olmuş :) etiketin altında yazar da fotosunu koydum arkasının sen görebiliyomusun ben göremedim

      Sil
    2. yok etiket çıkmadığı için göremiyorum onu.. diğerini de bende olduğu için biliyorum zaten..

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Evet aynı anda kullanmasamda farklı makyajda harika işler çıkarıyorlar:)

      Sil
  5. Bir şey sorucam çok far kullanan biri değilim ama cildim zaten sivilceli çok zararlı,bir şey kullanmak,istemiyorum, kalite bakımdan ve akma bulaşma olmucak şeklde en iyi neyi onerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilce demişsiniz ve far soruyosunuz yani far kullanmanız sivilceye bi sorun teşkil etmezki ama fondoten sorsanız anlıycam far garip geldi bana ama far olarak uzun süre dayanacak kaliteli bi far paletini mac den temin edebilirsiniz bu arada sephoraya nakedler geliyor onlarda muhteşem asla sorun yaşamazsınız ama daha ucuz olsun bunlar pahalı dersende the balm paletlerine ni göz at derim ;)

      Sil