4 Nisan 2015 Cumartesi

BEE BEAUTY Vanilla & Cheesecake PEELING


Merhabaaalaaarr

Yine vanilyaaaa yine vanilyaa ama kokusunu bi koklasanız bana hak verirsiniz muhteşem gerçekten vanilyalı çilekli cheesecake gibi kokuyor misss miss

Bee beauty sadece gratislerde satılıyor  çok güzel bi peeling banyoda cilde uyguladıktan sonra iyice masaj yaparak ciltteki ölü derilerden kurtarıyor bizi tek kötü yanı durulama sonrası inanılmaz bi yağ bırakıyor ciltte sonra duş jeli uygulamak zorundasınız yani diğer peelingler gibi yıkıyım çıkayım yok :D gerçi yumuşacık yapıyor cildi ben haftada 1 kere mutlaka uyguluyorum

İçeriği klasik şekerimsi görüntülü ve yapılı peelinglerden 
Her kullanım öncesi parmağınızla karıştırıp öyle alın çünkü bahsettiğim yağı üste çıkıyor
Gördüğünüz gibi şeker tanecikleri var gibi
Ciltte dağılmış hali bu şekilde yedirip masaj yapıyoruz özellikle peelingi kol dirseklerine düzenli olarak yapın ki kuru kötü bi görüntü oluşmasın 


Olumlu yönleri: cildi ölü derilerinden arındırıyor ve çok güzel kokuyorrr 

Olumsuz yönleri: durulama sonrası yağ bırakması ben yumuşacık yapsada çok sevmedim bu olayı :) 

Fiyatı: 18 tlye almıştım 

Tekrar alırmıyım: kokusundan dolayı alınır ama bilemedim kararsızım indirimde denk gelirsem alırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder