8 Nisan 2015 Çarşamba

AVON Mineral Toz Pudra


Merhabaalaarrr

Bugün sizlere çokk önceleri aldığım şuan satılıp satılmadığını bilmediğim çok bereketli bitmek bilmeyen pudra isimli allıktan bahsedicem
Evet yanlış duymadınız satın alırken pudra diye aldım ama avon bu konuda saçmalamış böyle pudramı olur arkadaş bildiğin açık pembe allık 
Gerçi saçmalamakla iyi yapmış çok güzel bi allık olmuş bari pudra diye satmayın şunu 

İşte renk tonu çok çok kalıcı hem far hem allık olarak kullanıyorum asla ışıltı yok yapısı tamamen mat
Tonu çok güzel yanakta mat pembe çok hoş duruyor
Tende duruşu burda açık duruyor ama yanakta pembiş pembiş duruyor

Olumlu yönleri: kalıcı çok tatlı açık pembe bi allık sahibi oldum 

Olumsuz yönleri: pudra adı altında allık yapmışlar

Fiyatı: 3 sene önce filan 7tl ye almıştım şuan piyasada var mı bilmiyorum 

Tekrar alırmıyım: satılıyorsa alırım 

4 yorum:

  1. satılmıyor canım ama tekrar çıkabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bitirene kadar çıkarsa süper olur :D teşekkürler bilgi için canım :)

      Sil
  2. Merhaba ya bu ürün bende de var durup duruyo senelerdir nasıl süreceğime dair bi fikrim de yok. Fırçamı kullanılır yoksa sünger mi fırçaysa nasıl bi fırça acaba bilgi verir misin bu konuda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu pudra olarak kullanmıyorum yazımdada belirttim çünkü çok pembe alt tonlu ve ben çok beyazım o yüzden bende allık gibi duruyor allık fırçasıyla uyguluyorum ama sen benim tonuma uyuyor dersen pudra olarak pudra fırçasıyla kullan sünger delikli bölgelerde işe yaramaz çünkü

      Sil