13 Mart 2015 Cuma

WET n WILD COVERALL CONCEALER PALETTE ( Kapatıcı Paleti)


Merhabaalaaarrr
Wet n wild coverall concealer paletinden bahsedicem bugün sizlere ben bu palete baaa yıııı lıııı yooo rummmm bu kadar uygun fiyata olup harika kapatan mükemmel bir ürünnn kendisi :) hele bir brightens var kiiiii ilk onun dibini göreceğime eminimm 
Numaralandırdım hepsini teker teker anlatmak istiyorum 

1-Brightens
2-Neutralizes
3-Highlights
4-Covers 

İlk olarak en sevdiğim brightensden bahsedelim ben göz altına uygulamayı çok seviyorum ton olarak pembe alt tonlu ve göz altını harika canlı bi hale getiriyor hatta göz kapağıma baz olarakta brightensi uyguluyorum 

İkinci olarak 2 numaradaki neutralizesden bahsedeyim ciltdeki kızarıklıklar sivilceler göz altı morlukları yani kırmızı pembe olarak cilt tonunu bozan yerlere uygulayıp yeşil tonla bu kızarıklıkları nötrlüyoruz ve o şekilde bırakmıyoruz üstüne ya brightensi yada covers i uyguluyoruz ama covers biraz koyu olur beyaz tenlilere o yüzden mevcut olan fondoteninizide uygulayabilirsiniz

Üçüncü olarak highlights den bahsedelim yüzünüzde öne çıkarmak istediğiniz nere varsa oraya uyguluyoruz elmacık kemikleri burun üstü göz pınarları dudak üstü gibi yani highligter görevi onda

Dördüncü olarak covers dan bahsedelim kapatıcılık görevi onda göz altı kapatıcınızı nasıl kullanıyorsanız covers ıda o şekil kullanıyoruz çok güzel kapatıyor 


Ben bu ürünü gerçekten çok sevdim genelde günlük olarak kullanıyorum üstünede face and body tamamdırrr :)
Tende duruşları böyle kremsi ve yoğun bi yapısı var

Bu dağıtılmış halleri yeşil olanı dikkatli kullanmak lazım fazla abartmadan sürelim hulka benzemeye gerek yok yada maskeye :)
Olumlu yönleri : çok uygun fiyatlı bi kapatıcı paleti ve gerçekten güzel kapatıyor

Olumsuz yönleri: bence yok

Fiyatı: 14.90 a aldım 

Tekrar alırmıyım : kesinlikleeee

17 yorum:

  1. Bebeğim blogunu takip etmiyormuşum şimdi instagramda yazını görünce fark ettim (: harika bir ürünmüş mutlaka almalıyım :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım iyiki fark etmişsin bende hemen blogunu takibe aldım canım :) kesinlikle al canım eminim çok seviceksin :)

      Sil
  2. Eveeeet alınacaklar listesine bir dene daha eklendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle al canım gerçekten bayılacaksın :)

      Sil
  3. Ben de az evvel instagramda görüp geldim hemen buraya ve aldım blogunu takibe :) çok güzel anlatmışsın canım benim de elim bu ürüne gidip gidip geliyordu artık alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindimm bu arada takibimde gözükmüyosun gfc den takibe aldım seni ama blogunda takip butonu yok

      Sil
    2. Canım blogta daha yeni ve oldukça acemiyim sadece arada burayi kullanıyorum asıl aktif olduğum yer instagram :(

      Sil
  4. Şimdi izleyicin oldum canım tamam acemiliğime ver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende çok eski sayılmam anlıyorum seni canım

      Sil
  5. Cok guzel anlatmissn bende kararszdm yazini okuduktan sonra almaya karar verdm :)

    YanıtlaSil
  6. Nerden alabiliriz acaba birde bu kapaticilari
    once fondoten sonra kapatici sonra üzerine yine fondoten ve sabitleyici seklinde mi kullaniyoruz. Yardimci olursaniz cok sevinirim ? (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gayet açıklayıcı yazdım ama :) anlatayım gratiste satılıyor
      Kullanımda nemlendiricş yada baz üstüne kullan pudra ile sabitle :) kullanmadığın yerlere fondoten uygulayabilirsin tabiki yani sonuç olarak pudra ile sabitle yardımcı oldum inşallah :)

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba makyaj bocusu. Üzerine fondoten yerine cc krem uygularsak yinede etkili olur mu? Ve pudra ile sabitlemezsek ciltte kötü bir etki bırakır veya hemen etkisini kaybedermi?

    YanıtlaSil
  9. Merhaba makyaj bocusu. Üzerine fondoten yerine cc krem uygularsak yinede etkili olur mu? Ve pudra ile sabitlemezsek ciltte kötü bir etki bırakır veya hemen etkisini kaybedermi?

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil