12 Mart 2015 Perşembe

MAXFACTOR 2000 CALORIE DRAMATIC VOLUME MASKARA (RİMEL)


Merhabalarrrr
Bugün çokk eskiden 1 kere kullandığım aslında sevdiğim ama nedense belki 4 senedir almadığım bi rimeli tanıtıcam maxfactor 2000 calorie rimelimmm özlemişim seni :)

Ambalajı değişmiş benim aldığımda yani 4 sene önce filan lacivertimsi bi ambalaja sahipti şimdi değişmiş gerçi böyle daha hoş durmuş fırçası aynı içeriğide aynı
Zaten maxfactor 2000 calorie ödüllü bi rimel ve fanları sevenleri devamlı kullananları çok
Ben o kadar fanı olacak kadar sevmedim ama yinede gayet başarılı topaklanma yapmıyor ilk katta vasat ama 3. Katta harika bi şekle dönüşüyor yani bu rimeli alıcaksanız hemen 1 kat süreyim çıkayım diyeceğiniz bi rimel değil biraz ayna başında oyalıyor

Fırçası kıllı klasik fırçalardan ama ben bu rimeli seviyorum sadece çok uğraştırıyor
Gayet dolgunlaştırıyor çok kıvırmıyor 1 tıkda uzatıyor

Ben herzamanki gibi siyah rengini tercih ettim kahverengiside mevcut 9 ml hemen kuruma yapmıyor baya gidiyor bu rimel bereketli

Buda kirpiklerimde duruşu 
Kalıcılığı güzel ve temizlenmeside kolay

Olumlu yönleri: gayet güzel bekentileri karşılayan bi rimel topaklanma yapmıyor

Olumsuz özellikleri: çok uğraşıyosunuz ilk katı süreyim çıkayım gibi bi lüksünüz yok

Tekrar alırmıyım: alabilirim:)

Fiyatı: gratis indirimiyle 50 küsürden 25 tlye kaptım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder