16 Mart 2015 Pazartesi

M.A.C STUDIO FIX POWDER PLUS FOUNDATION ( MAC PUDRA FONDÖTEN) NC20


Merhabaaalaaarrr 

Bugün sizlere hiçç vazgeçemediğim pudram mac studio fix fondöten pudradan bahsedicem kendisi mac kervanınında hem fondöten hem pudra olarak geçiyor buda aşırı kapatıcılığından kaynakli inanılmaz yüksek örtücülüğe sahip mac in en en en kapatıcı pudradı çoğu insan bu pudrayı ciltlerine nemlendirici sonrası uyguluyor hem zamandan tasarruf hemde 1 taşla 2 kuş hesabı oluyor 
Daha öncedende sizlere studio fix pudrayı anlattım ama onu yazın aldığım için koyu bi ton tercih etmiştim şuan bembeyazım çok koyu gelmeye başlamıştı diğeri bende tekrar açık rengini almak zorunda kaldım ve çok mutluyummm :D
İnanılmaz kalıcı 6-8 saat kalıcılığa sahip ve gerçekten çok kalıcı ve inanılmaz sabitleyici
Burda rengi koyu gibi çıkmış ama asla diil tam tenime uygun
Diğer koyu olanla arasındaki fark diğerine yazın devam edicem sanırım

Burda rengi çok daha belirgin çıkmış
İçinde süngeri mevcut süngerle çok daha fazla ürün ve çok daha fazla kapatıcılık sağlanıyor fırça ile biraz daha soft oluyor
Süngeri havalanması için delikler mevcut

Tende duruşu bakarmısınız nasıl güzel uyum sağladı tenimle bayıldım bu tona


Soldaki  nc20 açık olan yeni sağdaki nw25 koyu biraz daha bronz halime daha uygun

Eğer sizde sadece bana kapatıcı bi pudra yeter diyorsanız kesinlikle tavsiye ederim heleki fondöten üstüne uygulama yaparsanız mükemmel sabitleme pürüzsüzlük ve kalıcılık sağlar 
 
Olumlu yönleri: mükemmel kalıcı ve kapatıcı bir pudra

Olumsuz yönleri: asla yok

Fiyatı: 86 tl

Tekrar alırmıyım: aldım bile alırımda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder