10 Mart 2015 Salı

M.A.C Studio Face and Body Fondöten


Merhabaaalaaaarr
Bugün sizlere uzun zamandır almak istediğim ama bir türlü karar veremediğim sonuç olarak aldığım bi ürünü tanıtıcam :) 
M.A.C Face and Body fondöten gerçekten iyiki almışım dedirtti. Beni kararsız bırakan hem denememiş olmamdı hem gramajının büyük olmasıydı hemde bi kaç yorumda hiç örtücülüğü yok hiç kapatıcılığı yok denmesiydi ama denedim ki gerçekten harikaymış kapatıcılığı az ama zaten günlük için bi fondöten almak istiyordum özel günler için kryolandan vazgeçemiyorum üstüne kapatıcı fondöten tanımam her neyse konuma döneyim günlük için gerçekten ideal ve kapatıcılığı az ama çok değişik bi yapısı var sanki sürdükten sonra hiç fondöten sürmemişsiniz gibi duruyor ve cildinizdeki tüm renk eşitsizliğini yok ediyor morluklar ve kızarıklıkları azaltıyor heleki cildiniz problemsizse harika bi ışıltı verip sağlıklı bir görünüm kazandırıyor sivilcesiz ve az problemliyse cildi porselenleştiriyor ben çokk çok sevdimmm

Benim cildim şuan orta sorunlu bi cilt şuan hiç sivilcem yok ama eski sivilcelerden kalan ufak kırmızı lekelerim var onların görünümünü gerçekten çok düzeltti yani face and body i sürdüğümde sanki hiç cilt problemim yokmuş gibi görünüyor ama sivilcelilere sesleniyorum asla size göre bi fondöten olmaz o kadarda kapatıcı diil 

Çok kalıcı zaten yapısı su bazlı ve suya dayanıklı bi çok ünlü face and body i özellikle yaz aylarında vucutlarına uyguluyorlarmış ve ayrıca hayatımda gördüğüm en ince yapılı fondöten su gibi zaten çalkalamadan kullanmamak gerek yapısı gereği ayrışma yapıyormuş buda mac deki makyözün önerisiydi

Ben beyaz tenli olduğum için en açık rengi olan C1 i aldım zaten orda cildime denedim tam cildimle uyumlu oldu zaten C1 in daha açığıda white oluyor bembeyaz C1 benim için iyi seçim oldu 


2 yıl raf ömrü var ve 120 ml umarım bitirebilirim aslında 1 yıl tavsiye ediliyor zamanla yapısı bozuluyormuş kimisi dolapta saklanırsa 2 yıl yapısı bozulmaz diyor ama mac makyözlerine sordum alakası bile yok diyorlar 50 ml i 76 tlydi sanırım 120 ml 105 tl yarısından daha fazla ürün alıp daha uyguna geldiğini düşündüğüm için ben 120 ml olanını tercih ettim

Eğer sizde benim gibi kararsızsanız ve cildinizde çok sivilce probleminiz yoksa günlük bi fondöten arıyorsanız kesinlikle almalısınız ve ayrıca fotograflarda harika ışıltılı çıkıyor cildi tazecik gösteriyor ve bu arada 2. Kat sürerseniz çok daha kapatıcı oluyor

Küçük uca sahip buda ürün israfını koruyor bunuda çok sevdim 

Olumlu yönleri: günlük için aradığım fondöten, ince yapılı yüzde ağırlık yapmıyor,yüzdeki dengesiz renk farklılıklarını kapatıp eşitliyor çok kalıcı

Olumsuz özellikleri: bence gerçekten yok beklentilerimi karşıladı eğer çok kapatıcı bi fondöten arayışındaysanız uzak durun

Fiyatı: 105 tl

Tekrar alırmıyım: kesinlikle artık günlük fondötenimdir kendisi

Merak edenler için n1 ve c1 arasındaki fark bu arada fotograf bana ait değil alıntıdır 


16 yorum:

  1. Gule gule kullan canim:) bu urun ne zamandir aklimda ama malesef ki MAC daga acik renklerini yapmiyor ancak en beyaz olaniyla karistirip kullanabilirim c1 bana oldukca koyu gelmisti mesela ama n1 daha acik sanirim onu denemedim eger gorduysen daha mi acik rengi bi kiyaslama yapabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm zaten ilk n1 e baktım n1 daha koyu senin görmen ve merak edenler için internetten alıntı yaptım sanırım alt tonlarıda farklı c1 kesinlikle daha açık kolumda banada koyu gibi geldi ama yüzde öyle olmuyor tavsiye ederim c1 i cnm

      Sil
    2. Canim cok naziksin ayriyetten bi fotograf eklemissin cok tesekkur ederim ben daha acik zannediyodum cok iyi oldu bunu benimle paylasman :)

      Sil
    3. Rica ederim canım ne demekk yardımcı olduysam ne mutlu bende senin gibi kararsızdım ama cilde uygulayınca c1 de karar kıldım :)

      Sil
  2. Çok güzel bi ürün..

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle günlük fondöten için üstüne tanımıyorum :)

      Sil
  3. Karma veya yagli viltler icinde uygunmudur :) ve orada deneyip alabiliyormuyuz :) ve bu c1 n1 olayini aciklarmisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim cildim zaten yağlıya dönük karma ve ben bi problem yaşamadım ama parlak bitiş sevmiyorsan fondotende tavsiye etmem parlak birişli bi fondoten çünkü :) tabiki mac e git ordaki makeup artistler sana yardımcı olurlar denerler teninde uygun olanı alırsın ve c1 sarı alt tonlu dur n1 de pembe alt tonlu ... Umarım yardımcı olabilimişimdir

      Sil
  4. Ben de c1'i severek kullananlardanım. Bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Siyah noktalari kapatıyor mu peki canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok büyük gözenekli siyah nokta yoksa kapatır canım

      Sil
  6. Meraba, Mac face and body fondötenle studio face and body fondöten aynı mı? MAC'in sitesinde face and body n1 tonunu bulamadım tükendi yazıyor.Studio face and body var.Icerik ve yapı olarak aynı olup olmadigini merak ettim Umarım cevap alabilirim :)

    YanıtlaSil
  7. Meraba, Mac face and body fondötenle studio face and body fondöten aynı mı? MAC'in sitesinde face and body n1 tonunu bulamadım tükendi yazıyor.Studio face and body var.Icerik ve yapı olarak aynı olup olmadigini merak ettim Umarım cevap alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bildiğim aynı üründen bahsediyorsunuz sanırım. Alla alla hiç dikkat etmemiştim o olaya bunu mac de çalışan birine sorsanız daha iyi bi yanıt alırsınız

      Sil
    2. Peki bir sey daha sorabilir miyim :) Pembe alt tonlu musunuz sarı alt tonlu mu? tesekkurler

      Sil
    3. Peki bir sey daha sorabilir miyim :) Pembe alt tonlu musunuz sarı alt tonlu mu? tesekkurler

      Sil