2 Mart 2015 Pazartesi

ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR PUDRA


Tekrardan merhabaalaaarrr
Size çokkk sevdiğim este lauder double wear pudramdan bahsedicem yine bu ürünüde Thailand'dan aldım orda çok daha ucuza geldi hemen kaptım bir tane:)
Ama çok büyük bir yanlış yaptım gerçi tonu beni çok kandırdı:( o an bronzdum normalde çok beyaz tenliyim yinedebunu hesap ettim çok koyu olmayan bi renk aldım ama o bile çok koyu geldi ben bu pudramı yazın kullanıyorum bir daha alırsam en açığını alcam sanırım:)
Bendeki shell beige 4w1 yada 05 olarak geçiyor buğday tenliyseniz çok iyi olur diye düşünüyorum
İşte rengi aslında açık duruyor ama tende koyulaşıyor sanki en güzel özelliği hiç tozutmuyor ve çok kalıcı inanılmaz kapatıcı bu kapatıcılık daha açık tonunu alınca devam edicekmi merak ediyorum
İç bölmesinde süngeride bulunuyor
Buda iç bölmesi süngerin bulunduğu yer
Tende duruşu. Bembeyaz tenimde bronzer gibi durmuş faciaaaa :D

Olumlu yönleri: çok kapatıcı çok kalıcı hiç tozutmuyor ve Türkiyede satılıyor:)

Olumsuz yönleri: Türkiyede daha pahalı ve tonu çok yanıltıyor alırken dikkat edin yüzünüze deneyin

Tekrar alırmıyım : biraz mac e taktım ama eserse alırım

Fiyatı: normalde 112 filandı ama ben thailanddan 68 tl ye denk gelen bi fiyata aldım mbk alışveriş merkezindeki este lauderin kendi mağazasından hemde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder