28 Şubat 2015 Cumartesi

THE BALM Hot Mama Allık


Merhabalaaarrr 
Bugün blogumda biraz değişiklik yaptım aslında bi kaç değişiklik daha yapmak istiyorum ama malesef 1 yaşında oğlu olan bir anne olarak anca yetişiyorum 

Bugün sizlere the balmın çok çok sevilen allıklarından olan Hot Mama yı anlatıcam hot mama nars ın orgasm allığına çok benzetiliyor ama gerçekten o kadarda bi benzerlik yok nars daha pembe çoğunlukta ve yanakta görünümü % 70 pembe %30 seftali tonlara sahip ama the balm hot mamada bu olay tam tersi hot mamanın yanakta görünüşü %80şeftali %20 pembe o yüzden ben pek benzetmedim açıkçası tek benzerlilkeri fazla ışıltılı olmaları bence
Ben daha çok pembe allık sevdiğim için hot mama yı sadece kahve tonlarda, bakır ve şeftali tonlarda makyaj yaptığımda kullanıyorum
Biraz tozutma yapıyor the balmın hemen hemen her allığında var bu sorun ama çok aşırı bi tozutma diil tabi
The balmın bütün kapları çok şirin bayılıyorum hepsine özellikle pin-up olanlara:)
Buda tende duruşu çok abartınca fazla ışıltılı gezebilirsiniz o yüzden abartmamak gerek 

Olumlu yönleri: şeftali ışıltılı allık sevenler için harika bi allık

Olumsuz yönleri: biraz tozutuyor 

Tekrar alırmıyım: olabilir ama ben bu allığı bitiremem gibime geliyor:) biraz pembeciyim çünkü

Fiyatı: yanlış hatırlamıyorsam 45 ama ben indirimde 25 tlye aldım sanırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder