28 Şubat 2015 Cumartesi

MAC LIPGELEE LIP GLOSS DUDAK PARLATICILARI


Tekrardan merhabalaarrr bu yazımı 2. Kez yazıyorummm bi ara internetim kesildi ve bir baktım tam yayınlamakta olduğum yazım tamamen silinmişşşşş çok kızdım tekrardan yazıyorum :/ 

Bu güzel glosslarıda Thailand tatilinde almıştımm çok severek kullanıyorum çok çok farklılar diğer glosslara göre çok dayanıklılar 
Çok uzun zamandır çok sık kullandığım halde özellikle ilk sırada şeffafa yakın olanı halen yarısında bile değil çok bereketliler

Bu 3 lüyü daha sık kullanıyorum turuncu olan daha çok bronz tenliyken yakışıyor onuda o anda bronz olduğum için o kafayla aldım sanırım :D

Bunlar tende duruşları 3. Sıradaki instagramda dudağımda duruşuda var

Olumlu yönleri: çok çok çok kalıcı ve bereketliler

Olumsuz yönleri: bence yok

Tekrar alırmıyım : alırım

Fiyatı: 800 baht yani 60 tl gibi bi rakam her 1 tanesinin fiyatı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder