27 Ocak 2015 Salı

The Balm FRAT BOY Allık (şeftali tonlarda allık)


Marhabaalaarrr 
Uzun bi aradan sonra bloguma kavuştummm :) bu aralar çok yoğundum ondan dolayı pek bloguma vakit ayıramadım oysaaa o kadar çok ürün varki elimde anlatamam ama işte 1 yaşında bebeği olan bir anne olarak anca yetişiyorum desem yalan olmaz

Bugün the balm allıklarından frat boyu tanıtmak istiyorum. Şeftali tonlarına sahip olan bu pin-up görüntülü bu allığa bayılıyorumm hem far hem allık olarak kullanıyorum o kadar güzel bi tonu varki her mskyaja gidiyor tabi ruju pembe tonlarında seçmediyseniz :) 

The balmın diğer allıklarındanda bazılarını kullanıyorum onlarıda önümümüzdeki günlerde anlatmak isterim

Frat boyun tek kötü yönü çok hafif tozutuyor sanki çok diil ama birazda sert fırçaya bağlı oluyor tozutması 

Kalıcılığı gayet iyi çok severek kullanıyorum bu allığımı 


Ama geçen düşürdüm ve içinin kırılmadığına çok sevindim ama aynayı kırmışım zaten aynasını kullanmıyordum ama allığın kendi kırılsaydı üzülürdüm pres yapma derdine düşerdim neyseki sağlam çıktı :)

Tende duruşuda böyle tabi ben çok sürdüm yanakta bir tık daha soft duruyor 


Olumlu yönleri : çok güzel bi rengi var eğer şeftali allık arayışındaysanız ' işte budur' derim ve kalıcılığı güzel 

Olumsuz yönleri : çok hafif tozutuyor 

Tekrar alırmıyım : kesinlikle 

Fiyatı: sanırım 30 tl ama indirimle 21 e gelmişti diye hatırlıyorum

4 yorum:

  1. Şeftali tonlarını kendime hiç yakıştıramıyorum, sanki suç işledim de yanaklarım kızardı gibi oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha güldürdün beni kızzz :) sana öyle geliyodur yakışıyodur sarışınsın sende

      Sil
    2. Belki de alışık olmadığımdandır ama cidden öyle duruyor ya bende :)

      Sil
    3. Olabilir cnm kendini nası mutlu hissediosan o tonda devam et :D

      Sil