16 Ocak 2015 Cuma

NEUTROGENA Hızlı Emilen EL KREMİ


Merhabaaalaaarr
Soğukkk günlerde enn çok kuruyan ellerimiz olur herzaman birde dudaklar 

Bugün el bakımını ele alalım el bakımı diyince aklıma limon bal saf zeytin yağı ve aloe veradan sonra gelen ilk isim NEUTROGENA Norveç formüllü krem :)

Ben ellerim çok kuruduğunda bi kaba bal zeytinyağı limon ve doğal aloe vera sıkıp karıştırıyorum bazen peeling görevi yapsın diye şeker yada kahve koyduğumda oluyor hemen ardındanda neutrogena el kremi kullanıyorum gerçekten mükemmel şu ana kadar kullandığım el kremlerinden gerçekten en iyisi bir çok markanınkinş denedim en son avondanda memnundum ama neutrogenanın üstüne tanımam diyorum 

Hemen emilebilen bir yapıya sahip yaplı his bırakmıyor kesinlikle kokusuda varla yok arası bişey

Geçen hafta yoğun misafir trafiğimden sonra ellerim baya kurumuştu ama 2 günde eski haline kavuştular 
 Yapısı burda gördüğünüz gibi koyu kıvamlı sayılır bu miktar yeterli oluyor eller için

Olumlu yönleri: şu ana kadar kullanmış olduğum en güzel el kremi

Olumsuz yönleri : keşke 200 ml olsa çok küçük

Tekrar alırmıyım: kesinlikleeee

Fiyatı: 9.90

1 yorum:

  1. Merhaba cnm hoşgeldin bloguma :) şimdi blogundan geliyorum takibindeyim :)

    YanıtlaSil