2 Aralık 2014 Salı

Wet N Wild - Color Icon 5 Eyeshadow Palette - E3911: Art in Streets



 Merhabalaaaaarrr

Bugün size gökkuşağı renklerinde bi far paleti tanıtıcam çok eğlenceli renklere sahip uzun zamandır böyle eğlenceli renkleri olan bi palet almak istiyordum kii wet n wild in E3911 i ile tanıştım :)



Belki herzaman çok işimize yarayacak bi far paleti olmasada bazı günlerde çok farklı makyajlar yapmamıza yardımcı olucak


Ben bu tarzda renkleri tek basına yada ikili kullanmayı seviyorum mesela sadece mor üzerine kalın çekilmiş bi eyeliner çok farklı bi makyaja imzatıyor hatta siyah bi far ile gölge katmak dahada etkileyici bi makyaj elde etmemizi sağlıyor
2 küçük far aplikatörü bulunuyor

fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 16 tl ciwarlarındaydı
bir daha alırmıyım : biteceğini sanmıyorum
olumlu yönleri : farklı makyajlara seçenek sunması
olumsuz yönleri : biraz tozutuyor

6 yorum:

  1. merhaba :) ben blog kesif etkinliginden buldum sizi :) ne kadar canli renkleri olan bir far bu boyle :) gule gule kullan. banada beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba cnm :) çok teşekkürler :) evet çok güzel eğlenceli bi far mutlaka uğrycam bloguna:)

      Sil
  2. Wet n wild farlarını çok seviyorum ama bu kadar canlı renklerin olduğu bir farı kullanamam sanırım. Ben de seniz bloguma davet ediyorum. Sevgiler. http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tekli kullanıyorum cnm bloguna bakıcam hemeenn yorum için teşekkürler sevgilerr:)

      Sil
  3. Merhaba Makyaj Tavsiyem Etkinliğinden geldim blogunuzu takipe aldım .
    Benim blogumda da blog takip etkinliğim var beklerim :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/10/bloglar-dayanismasi-blog-takip-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaa :) takip etkinliği çok güzel oluyor kaynaşıyoruzz mutlaka katılıcam cnm :)

      Sil