29 Aralık 2014 Pazartesi

TONY&GUY Casual Sea Salt Texturising Spray ( Deniz Suyu Spreyi)



Merhabalaaarrr
Bugünn sizlerlee bi sırrımı paylaşıcammmmm :)

Kim doğal görünümlü dalgalar isterrr ?? :)

Eminim ki dalgalı saçtan hoşlanan herkes bu tavsiyemi dinlemeli

Benim saçlarım normaldede dalgalıdır ama bazen dalgalar saçma sapan şekillere girebiliyor veya kabarabiliyor ama tabi bazı ürünlerle yatıştırıyorum buklekeri daha belirgin hale sokuyorum ama yaklaşık 4-5 aydır Tony&Guy ın sea salt spreyiyle tanıştım ve kendisinden çok çok memnunum tony&guy çok güzel bi formül geliştirmiş bu ürünü saçınıza sıktığınızda denizden yeni çıkmışcasına bukleler çok çok güzelleşiyor ama biraz kabartıyor içindeki hacim verici özelliğinden dolayı ama onunda çözümünü buldum got2 b nin kabarma önleyici kremiyle birlikte kullanıyorum tabi birde lorealin mucizevi bakım yağını kullanıyorum 3 ü birlikte harika bi dalga veriyor bana ayrıca bahsettiğim ürünleride önümüzdeki günlerde sırayla tanıyıcam


Burda yazdığı gibi ister nemli ister kuru saça uyguluyoruz ama tavsiyem banyo sonrası hawluyla ıslaklığı alınmış kuruya yakın nemli saç

Ve sonuç


Olumlu yönleri: harika doğal dalgalar vermesi

Olumsuz yönleri: fazla hacim veriyor ama bu ince telli saçlılar için olumlu bi özellik

Fiyatı: 32 tlye almıştım ama indirim varmıydı hatırlamıyorum

Tekrar alırmıyım : kesinlikleeee

2 yorum:

  1. Doğal bir ürün mü canım? Bu arada bana da beklerim. http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok cnm çok doğal olduğunu sanmıyorum ama çok doğal dalgalar elde ediyorsun saça asla zarar vermiyor gelirim bloguna :)

      Sil