1 Aralık 2014 Pazartesi

SWISS O-PAR SILVER SHAMPOO (MOR ŞAMPUAN, PLATİN SAÇ,PURPLE SHAMPOO)




Sizde benim gibi platin saç aşığıysanız bu yazımı iyi okuyun derim :)


Swiss o-par ile tanışmam almanyada yaşayan bi arkadaşım sayesinde oldu. Malesefki Türkiyede platin saç anlayışı civciv sarısı gibi bişey oluyor ve Türk bayanları gerçekten facia görünüyor o ton saçlarda :)


Aslında çözüm basit.. bu konuda bi kuaför olarak çok araştırmalara gittim beyaza en yakın saç beyaza en yakın platin nası elde edilir diye ve araştırmalarımın karşılığını aldım

Bu tanıttığım ürün malesefki Türkiye'de yok ama sizinde benim gibi almancı bi arkadaşınız yada yurt dışında yaşıyan bi tanıdığınız varsa onunla gettittirebilirsiniz ben öyle yaptım.

Hemen ürün kullanımını anlatayım ilk olarak saçınızın tamamının orial ile açılmış olması lazım bilirsiniz orialle açılmış saç çok berbat bi civciv sarısını anımsatır içinde turunculuk barındırır. Bu şampuan bunu kırıp yok edip zıt renk olmasıyla saçınızda mucize gerçekleştiriyor. orialle açılmış nemli aça bu sampuanı her yere eşit miktarda sürülmesi şartıyla iyice sürülecek ve yedirilecek ve istenilen beyazlığa kaday yada turunculuk gidene kadar diyelim beklenicek tavsiyem 10-15 dk sonra durulanıcak ve sonuç HARİKA PLATİN SAÇLAR

NOT: Kesinlikle saç iyi açım yapılmış olmalı yoksa hiççç bir faydası olmaz

Şuan ben ombre modasına uydum ve yavaş yavaş platinden ombreye geçiş yaptım bunun nedeni saç açım süresi ve oğlumun buna izin vermemesi ve sık bu işlemi yaptıramamam ombre bana daha uzun dayandı çünkü diplerim uzadııı aaa hemen boyatmam lazım derdim yok ama oğlum biraz daha büyüsün tekrar platine geçicem ve çok uzun zaman kullandım biraz değişiklik banada iyi geldi

burda platin halim


burda oğlumu ısırıyorum :D bu yeni ombreye geçiş halim uçlarda hiçççç bir turunculuk yok gayet soft bi platin

eğer sorularınız olursa yanıtlarım :)

26 yorum:

  1. Tek sorum fiyatı :) Saçlarının rengi mikemmelll görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. saol cnm teşekkür ederim fiyatı 35 tl gibi bi rakama denk geliyor euro hesabı almıştım hatta arkasaşım hediye yapmak istedi kabul etmedim aşşa yukarı fiyat bu cnm

    YanıtlaSil
  3. Bu ürün dikkatimi çekti farklı bir uygulama,saçım röfle olduğu için tam benlik ama yok ki Alamanya da dayımız falan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru cnm sende sarışınsın inşallah biri denk gelir sipariş edersin :)

      Sil
  4. Platin renk seven biri olarak yazına dikkat kesildim. Ancak Türkiye'de olmaması tabi ki rahatsızlık verici. Bloğunuz hayırlı olsun bu arada ben de bloğuma bekliyorum sizi. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cnm hemeennn baktım bloguna ekledim çokkk faydalı bilgiler görünüyor ayrıntılı bakıcam :)

      evet keşke böyle ürünler Türkiye'de de olsaa faydalansak ama maleseff:/

      Sil
  5. Ben koyu bir gri istiyorum saclarim suanda siyah actirdigimda muhtemelen turuncu olucak bunu kullandigimda griye ulasabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maleseff olmaz saçınızın platine yakınlıkta açılması lazım grilik alabilmesi için yazımda belirttim zaten

      Sil
  6. Swiss O par Silver Şampuan Türkiye'de yok ama ben herhalde 10 senedir falan L'oreal'in silver şampuanını kullanıyorum. Sarı saçların olmazsa olmazı denilebilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onuda kullandım swiss daha etkili eğer alma şansınız varsa deneyin mutlaka :)

      Sil
  7. Merhaba ben sarışın değilim saçlarım kumral ama içinde dore yansımalar var bu şampuanlar sadece sarı saçlar için mi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba anonim arkadaşım , malesef dore yansımalara hiç bir faydası olmaz dediğim gibi yazımda ayrıntılıca yazdım sadece platin kadar açılmış saçlarda faydası oluyor koyu sarılarda bile asla işe yaramaz :)

      Sil
  8. Merhaba,benim saçlarımda ombre ve uçları platine yakın bir sarı. en buyuk sorunum rengın zamanla turunculaşması, cilaya gitmekten cok bunaldım artık. Yalnız mor şampuanın dip rengimi bozmasından renkte oynama yaratmasından korkuyorum,herhangi bir değişikliğe yol açarmı diplerim koyu renk. İlginize teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan bende ombreye döndüm canım yazımdada bahsettim bebekle konple platin zor oluyor devamlı boyaya gideniyorum ondan ombre bana rahat geldi konuma döneyim yani bende ombre kullanıyorum ve asla diplerde bi renk değişmesi yaşamazsın uçlar turunculuğunu atar o kadar yada sadece uçlara uygula hani içinin daha rahat etmesi açısından diyorum umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil
  9. Saçlar enfes görünüyor :)
    Güle güle uzat.
    Bende silver şampuanı çok seviyorum.
    Yurt dışından sipariş edemeyenler için bir önerim olsun ben LOREAL PRO SERİES SiLVER şampuan kullandım 3 kutu...
    Çok ama çok memnundum.Hatta blogumda yazısı mevcut.
    3 kutuda saç rengimi değiştgimden blog satısına koymustum.Alan arkadasta memnun kalmıştı.
    En azından kolay ulaşılabilir bir ürün olarak onuda deneyebilir bulamayanlar.
    Bir çok internet sitesinde var.
    Bir de BC nin bir mor şampuanı var ama o biraz daha yüksek fiyatlı henüz deneyemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bakıcam bloguna :) ben de denemedim bc yi denersen haber ver gerçi şuan ombre oldum iyice dipler koyu oldu baya uçlarda kaldı platinler ama bebişten vakit bulursam bişeyler yapıcam :)

      Sil
  10. NaturViral Silver şampaun kullanıyorum hem organik hem cruelty free.Saçlarımın alt tarafında kalmış ekstra turunculuğu 3. yıkamada ciddi derecede azalttı.! aylık bir kullanım gerektiriyor. Fiyatıda 25 tl.Mor şampuanların en kötü özelliği uzun kullanımda platin saçlarda 1-2 aydan sonra saçlarda mavimsilik,grileşme yapıyor.uzun süre kullanmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naturvirali nerden aldın canım ilk duyuyorum süpermiş ozamann hele fiyatı baya iyi :)

      Sil
  11. Merhaba, benimde sçlarım ombre ama diplerim kendi rengim uçlar sarı daha sonra bendede turunculaşma ışdu. Lorealın mor şampuanını aldım henüz kullanmadım kendi saç rengime bişey yaparmı diye korkuyorum ve ayda sadecenir kere mi kullanmalıyım? Her yıkamada kullanmak şart mı ?

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. merhaba,ben orijinal rengim üzerine balyaj yaptırdım ama platinin arasında yogunlukla pas renginde sarılıklar oluştu.Matrix so silver aldım ama bunu haftada kaç kez kullanıcam ve saçımda ne kadar süre bekleticem ?

    YanıtlaSil
  14. Saçlarım şuan gri platine yakın bir renge kadar açtım sonra koyu gümüş 9.01 kullandım gümüş olduğu için saçlarımda platine yakın olduğuniçin saçım komple açık gri oldu dıpler uzadı gri boya attım tabi açıçı oksidanla katıştırdım boyayı ve şuan dipler civciv sarısı nerdeyse silver kullansam Loreal in ilk 5dk dipleri sonra 5 dk da uçları için beklersen iki ton aynı olurmu yani yapsam gine komple gri olurmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve bana bilgi vermek isteyen herkese teşekkür ederim reklam çekimi için acil lazım soruyorum çevremdekilere bilgi sahibi değiller kuaförler yardımcı olmuyor para kazandırmıyorum diyenonlara sanırım arayıp yada mesaj atıp söylerseniz çok mutlu edersiniz teşekkürler 0539 682 23 70 Şahin

      Sil
  15. merhaba. bu urun yurt disinda hangi magazalardan alinabilir.mesela almanyada hangi marketten alabilirim

    YanıtlaSil