9 Aralık 2014 Salı

Schwarzkopf Got2b Saç Düzleştirici Sprey



Merhabalaarrrr :)
Bugün sizlere çokk çok ama çok işinize yarayacak bir ürün tavsiye edicem Schwarzkopf Got2b Saç Düzleştirici Sprey gerçekten süper bi buluşş özellikle dalgalı ve kıvırcık saçları düzleştirmek için çok işinize yarayacak

Ürünün vaadleri arasında 4 gün boyunca bu düzlüğün kalıcı olduğu yazıyor ama 4 günde saç yıkamadan olurmu canımmm :D

Ürün kullanımı ile bilgi vermem gerekirse ben aynen şöyle yapyorum banyodan çıkınca iyice kuruladığım saçlarıma sıkıyorum ve tarıyorum sonra büyük bi tarağım var onla taraya taraya fön eşliğinde kurutuyorum tabiki dümdüz olmuyo çünkü kıvırcıktan hallice dalgalı bi saça sahibim :D ama bu tarama sayesinde bayaaa bi iri dalgalı oluyor ve sonra saçımı parçalara ayırıp fön çekiyorum bu işlem bu spreyle tanışmandan önce yarım saatimi alırdı ama bu sprey o kadar kolaylık sağladı ki 10 dk da tüm saçlarım dümdüz oluyor aslında pres kullansam daha düz olur ama bi kuaför olarak presin gerçekten saçı yıprattığını düşünüyorum hele ki benim gibi platin saçlarınız varsa o saçlar kısa sürede kopabiliyor o yüzden ben fönü daha masum buluyorum :)

ürün fiyatı : gerçek fiyatını bilmiyorum ama indirimden 16 tl ye gelmişti
olumlu yönleri : daha kısa sürede düzleşen saçlar
olumsuz yönleri : çok sıkınca biraz yapış yapış bi his veriyor çok abartmadan sıkmak lazım
bir daha alırmıyım : bu 2. şişem ki bende bu dalgalı saçlar varken almamak mümkün diil :)


19 yorum:

  1. Süper o zaman ben de denemeliyim!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin dene cnm gerçekten çok faydasını göreceksin sonucu yaz banada :)

      Sil
  2. Senin tavsiyen üzerine almıştım..Ben de çok memnunum..Gerçekten saçı hem yumuşacık yapıyor,hem de düzleştirme etkisi var..Ayrıcaaaaaa kokusu süperrrrr....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm gerçekten çok güzel bi ürünn çok sevindim beğenmene :)

      Sil
  3. Gratislerde bulur muyuz acaba bir göz gezdirdim fakat göremedim sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki bitmiştir cnm bende gratisten aldım çünkü :)

      Sil
  4. Isıya karşı koruyucu spreyle kullanabilir miyim ? Nasıl olur ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanabilirsiniz bi sorun olmaz bende kullanıyorum zaten

      Sil
  5. ben aradımda hiç bi yerde bulamadım nerde satılıyo

    YanıtlaSil
  6. daha dogrusu kullandim ama bi ise yaramadi ))

    YanıtlaSil
  7. Ben kullandım saçlarım daha çok kabardi

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. nerde bulabılırım acaba ?

    YanıtlaSil
  10. Kizlar bende aldim ama spreyi acamiyoru m o beyaz seyden dolayi sanirim:)) nasil aciliyor bu ??lutfen yardim :)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, aradan geçen 2 yıldan sonra hala kullanıyor musunuz? Saçınıza olumsuz bir etki etti mi?
    Tşk.

    YanıtlaSil