24 Aralık 2014 Çarşamba

Maybelline the COLOSSAL KAJAL Siyah Göz Kalemi


Uzuun zamandan sonra tekrar bloguma Merhabaaaaaaa 
Bu kış ayları bize yaramadı hastalıkla uğraşmaktan ve başıma gelen uğursuzluklardan dolayı yazamadım 
Telefonuma yani eski telefonuma mama döküldü ve bozuldu 
Bilgisayarımında hard diski yanmış falan derkenn ( hala bilgisayarım tamirde) telefona blogger programını indirip tekrar bişeyler yazmak istedim

Maybelline the colossal kajal siyahh simsiyaaahh göz kalemi gerçekten çok güzel bi ürün zaten bu asansörlü kalemleri her zaman sevmişimdir

Bende siyah göz kalemi takıntısı vardır olsada elimde yeniliklere hep açığım ee tabi bu kalemi kaçırmak istemedim aldım hemen ve uzuun zamandır kullanıyorum çokta memnunum 

Gerçekten simmsiyaahh ben göz içine kullanmayıda çok seviyorum simsiyah olunca göz rengide çokk daha fazla ön plana çıkıyor

Buda ıslak mendille silinmiş hali halaa tam çıkmış değil ama çok sürünce biraz bulaşıyor

Olumlu yönleri  : simsiyah olması kalıcı olması ve asansörlü olması

Olumsuz yönleri : biraz bulaşabiliyor

Fiyatı : 9.90 a almıştım 

Tekrar alırmıyım: daha farklı bişey keşfetmezsem alırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder