25 Aralık 2014 Perşembe

MADAME COCO Vanille de Madagascar Vücut Spreyi


Yinee misssss gibi bir vanilya kokusuyla karşınızdayım :) 

Madame Coco vanille de madagascar gerçekten çokk başarılı bir vücut spreyi bir vücut spreyine göre çok kalıcı hele bir de bu serinin sıvı sabunu var amannn Allahımmmm o nası güzel bir koku onuda yakın zamanda bergomatlı olanıyla birlikte tanıtıcam

Madame coco ile ilk tanıştığımda heraldr fransadan ithal filan diye düşünürken gayett MADE IN TURKEY olduğunu ve asıl fabrika üretiminin DENİZLİ de olduğunu duyunca bayaa bi şok geçirmiştim :) ohh bee dedim bizde artık güzel şeyler üretmeye başladık:)

Madame Coco nun gerçekten bi çok ürünü çok başarılı tavsiye ederim 

Olumlu yönleri: vücut spreyine göre çok başarılı ve kaliteli 

Olumsuz yönleri: yok gibi 
 
Tekrar alırmıyım :kesinlikle

Fiyatı : topluca bir çok şey aldığım için tam hatırlamıyorum ama heralde 14.90 dı




2 yorum:

  1. Geçen hafta Optimum da girdim Cocoya hangisini alacağıma karar veremedim. Bir daha ki gidişim de bunu alayım sağol canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok güzel cnm kesinlikle bunu al özllikle sıvı sabununu kesinlikle al onuda tanıtcam yakın zamanda

      Sil