12 Kasım 2014 Çarşamba

MAYBELINE BABY LIPS (DUDAK NEMLENDİRİCİSİ/ RENKLİ NEMLENDİRİCİ) INTENSE CARE


Merhabalarrr
Yakın zamanda maybeline baya kendini ön plana çıkarmaya başladı sizde farkında mısınız?
Gratiste baya bi reklamını yapmaya başladı bayadır kapak resmi olarak maybeline ürünlerini kullanıyor
baby lips yani dudak nemlendiricilerini piyasaya sundu aslında çoğu renkli ama tabi indirimlerde herkes kapış kapış bitirmiş banada renksizi kaldı ki zaten dudak nemlendiricim bitmek üzereydi iyi oldu

yurt dışında başka renkleride mevcut ama Türkiye'ye sınırlı renkler getirmişler niye her üründe bunu yapıyolar anlamıyorum çok kızıyorum bu duruma

bugunlük size renksizini intense care i anlatıcam ama yakın tarihte eğer renklilerini bulursam onlarıda anlatmak isterim

Intense care renksiz balm kiraz ve badem aromalarından oluşuyor

Spf 20 ile güneş korumasıda içeriyor 8 saat nemlendirme vaad ediyor ama gün içinde 8 saat kalmıyo dudakta bu bi gerçek ama ben gece yatmadanda sürüyorum gerçekten çok güzel oluyor dudaklar
1 hafta düzenli kullanımda gözle görülür sonuçlar elde edenler var ki gerçekten bende memnun kaldım


fiyat: 6 tl
indirimle: 3.40tlye geldi
bi daha alır mıyım : alırım ama renklilerinide denemek istiyorum
olumlu yönleri: gerçekten vaad ettiklerini karşılıyor
olumsuz yönleri:çok fazla kalmıyor 2 saate bi yenilemek lazım




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder